Sneak Preview la roman

Paragraful face parte din romanul inceput de mine acum opt luni si cuprinde fragmente din capitolul 5 (”Aparente”):

“[…] Nestiind ce se intampla, imi urmaream conturul umbrei pe asfaltul proaspat udat de ploaia indrazneata care alungase pana si ultima fata de copil curajos. O priveam neincetat si vroiam sa ii cer parerea, numai ca sa nu ma simt singurul martor la acest eveniment. Probabil ca nu m-ar fi interesat raspunsul cat m-ar fi binedispus simpla negare a tacerii […]”

“[…] Indiferent daca as fi spus-o sau nu in gura mare, m-ar fi trantit oricum la pamant datorita greutatii raspunsurilor venite ca un arsenal necrutator. Asa ca am preferat sa tac si sa-i fac pe plac si de aceasta data. La fel ca saptamana trecuta cand as fi sugrumat pana si ultima urma a vorbelor fara sens. O, da, si cat as fi vrut sa fac asta. Odata pentru totdeauna sa scot la iveala incertitudinea cuvintelor […]”

“[…] Incercam de trei ore sa termin de invatat, dar mereu descopeream dorinta de a trece si de acest examen. As fi dat orice numai ca sa ma vad peste obstacolul care a reusit sa ma tina conectat la stres in ultima luna. Ma obisnuisem sa respir aerul jegos intrat pe fereastra si imbacsit de mirosul foilor albe scrise cu rabdare de pixul care nu-si mai termina pasta. Aveam nevoie de o repriza de liniste care sa acopere contrastul dintre fosnetul ideilor si zgomotul masinilor de afara. Iar ca si cand cineva ar fi vrut sa-mi demonstreze contrariul, o melodie reusi sa-mi distraga atentia. Cu intarziere de reactie m-am indreptat spre sufragerie si cu o voce amortita am raspuns:

– Alo?… […]”

NOTA: Am publicat trei fragmente luate la intamplare, fara cu prea mare legatura intre ele. Cel putin ca sa nu va spuna mare lucru despre subiect 🙂 Iar pentru ca am vazut ca se practica in ziua de azi, orice personaj si intamplare aseamanatoare cu realitatea este pur si simplu intamplatoare.

Nu ma intrebati de titlul romanului :)) Astept pareri/opinii/sugestii bazate pe ce ati citit mai sus. Daca sunt pozitive, o sa mai public. Momentan nu am mai scris la roman. Sunt in pana de timp si de idei 😛